11 Mayıs 2015 Pazartesi

cezalı

Adam beni uyandırdığında -uyuduğumu da söyleyemem doğrusu. Bana uyumam için verilen süre boyunca gözümü bile kırpmamış, o anın nasıl olup biteceğini düşünmüştüm.- güneş ufukta yükseliyordu. Hava biraz soğuk gibiydi ya da elime vurulu zincirlerden ötürü müydü bu his, bilmiyordum. 
Zamanın geldiğini söyleyen, beni uyandıran adamdan bir tane daha vardı şimdi de. Ya da bana öyle geliyordu. Daha sonra o iki adamın aynı kıyafetler giymiş gardiyanlar olduğunu anladım. Beni alana onlar götürecekti. Dışarı çıktığımda meraklı kalabalık sessizliğe bürünmüş, bana kilitlenmişti. Gardiyanlar beni alana getirdiğinde rahibi gördüm. Aceleci görünüyordu, sanki benden sonra halledeceği tonla adam varmış gibi. 
Artık her şey hazırdı. Neden hâlâ başlamadılar diye düşündüm. Asıl suçlunun o kalabalıkta şu an beni izlediğini biliyordum. 
O sırada rahip boğazını temizledi ve hayatımı değiştirecek kelimeyi söyledi: "Bağışlandın."

Mehmet Emre Kekeç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder