30 Kasım 2015 Pazartesi

kızılderili

Forrest Carter, okuduğum ilk Kızılderili yazar olsa gerek. Kitap kolay okunan bir türden, pek sıkılmadım çünkü her bölümde almamız gereken bir ders var. Sadece bazı kalıplar çok kullanılmış, ama yine de kitabı beğendim. 
Bu kitap, biraz da eğitim sistemiyle alakalı gibi. Küçük Ağaç'ın her şeyi deneyerekten öğrenmesi öne çıkıyor. Bir maceraya genellikle sevdiği birisiyle atılıyor ki atıldığı bazı maceraları uygun bulmuyorum, böylelikle de öğrenmek uygun olan maceralar için eğlenceli bir hal alıyor. 
Kitapta öne çıkan konulardan birisi de bence yanlışlarımızdan ders almaktı. Yine de her konuya, büyükbabanın "buzağı" konusuna yaklaştığı gibi yaklaşmamamız gerektiğini düşünüyorum. Çünkü bence sevdiğimiz birisi çok büyük bir yanlış yapmak üzereyse o kişiyi durdurmamız gerektiğini düşünüyorum. 
  
E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder